مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...
مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

جوک

خواهرم بهم اس ام اس داده<<ش م خ د>>
...
هر کاری کردم نتونستم بخونم ، زنگ زدم میگم چی نوشتی؟

میگه واقعا متاسفم برات که نتونستی بخونیش ، نوشتم شام مهمونیم خونه دادا
...

فک کنم باید 37 واحد کلاس رمزنگاری و رمزگشایی واسه ادامه زندگی با خانوادم پاس کنم



* * * * * * * * * *
 ینی اگه یه روز بفهمم کسی دوسم داشته و بهم نگفته
آنچنان میزنمش آنچنان میزنمش
که بره سینه قبرستون
.
من انجا دارم تو آمپـــــــاس شدید میمیرم بعد تو نمیای بگی؟
خب لامصب پاشو بیا بگو دیگه اه


* * * * * * * * * *

سعی کن تو زندیگیت مثل IE پررو باشی
با اینکه میبینه firefox و chrome و safari نصب داری
.
.
ولی موقع ورود به سایت دانشگاه باز میاد میگه میخوای منو browser اصلیت کنی؟
* * * * * * * * * *

ساکت ترین و سر به راه ترین آدما همونایی هستند
که وقتی بچه بودن به خودمون میگفتیم
.
.
<<اینا بزرگ شن چی میشن؟>>

اینو تجربه ثابت کرده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد