مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...
مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

مطالب خنده دار ، جالب ، خفن ، فیس بوکی و ...

جوک

چند تا جوک جدید واسه شما

**********

کاش من سه تا بودم
یکی رو میفرستادم دانشگاه ، یکی رو سر کار ، خودمم تو خونه میخوابید

***********

باید پشت ساقه طلایی بنویسن :
حتما همراه با نوشیدنی میل شود ، احتمال خفگی وجود دارد


**********

درگیری های توی ذهنم داره کم کم مسلحانه میشه

**********

به نظر من  درستش این بود که دماغ بالای چشم باشه
تا آدم بتونه چشمش رو زیر پتو نگه داره ، دماغشو بیرون پتو

**********

مورد داشتیم دختره تو GTA ماشین زیر پاش خاموش شده

**********

به دخترعموم که ۵ سالشه میگم :دخترا موشن مثه خرگوشن!
میگه :پَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم!
اصلا یه وضعی شده به خدا


**********

تو خونه ی ما همیشه من “در” بودم و داداشم “دیوار”
چون همیشه به من زدن که اون بشنوه

**********

استاد :در حرکت پرتابی با چه زاویه ای بیشترین برد را خواهیم داشت؟
دانشجو : ۴۵درجه
استاد : آفرین ، چرا ؟
دانشجو : چراشو نمیدونم استاد!توی انگری بردز اینطوریه

**********

طرف توی سینما با گوشیش نور مینداخت روی ساعتش
تا ساعتو ببینه

**********

اون کسی که کلمه خاله و عمه رو تو زبان انگلیسی یکسان قرار داده
قطعا خودش یه عمه باهوش بوده

**********

یکی از کاربردهای کارت ملی اینه که هر از چند گاهی
یک نگاه بهش بیاندازی و به قیافه الانت امیدوار بشی

**********

چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟
دوس داری انتحاری بزنم یا آر پی جی !؟
( TNT2afm یکی از رپر های پاکستان )

**********

برا بچه دوستم آدامس موزی خریدم بهش دادم
برگشته میگه :من تریدنت میخورم
والا ما بچه بودیم لاستیک میجوییدیم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد